Data: 28 września 2015

Miejsce: Hotel Rad, ul. Chełmińska 144, Grudziądz

Czas: 10:00 – 15:00

Wydarzenie to jest skierowane do prezesów i pracowników firm, którzy szukają nowych sposobów na rozwój oraz zwiększenie zysków w swojej organizacji. Zagadnienia jakie zostaną poruszone podczas spotkania są dostosowane do realiów lokalnych, uwzględniając charakterystykę obecnego rynku oraz wyzwań, którym każdy przedsiębiorca musi stawić czoło.

Innowacyjność metod i rozwiązań proponowanych podczas konferencji ma swoje oparcie w badaniach naukowych nad mózgiem oraz genetyką, co sprawia, że można je dostosować do każdej dziedziny biznesu. Nie będzie to jednak wykład o mózgu czy genetyce, ale o praktycznym zastosowaniu wyników badań
i korzyściach jakie z nich wynikają, po wprowadzeniu ich w życie.

 

Program wystąpień:

Anna Urbańska: Neuroprzewaga na rynku, czyli jak wkładając mniej energii zyskać większe rezultaty w biznesie.

Wystarczy zaledwie mała zmiana w kluczowych obszarach przedsiębiorstwa (takich jak marketing, PR), by zwiększyć efektywność tych działów i wprowadzić firmę na nowy poziom. Anna Urbańska opowie, w oparciu o własne doświadczenie jaka to zmiana i jak ją najlepiej wprowadzić, by rezultaty były wymierne.

 

Zbigniew Szymański: Siła komunikacji w prowadzeniu przedsiębiorstwa, czyli sposoby na stawianie czoła wyzwaniom jakie rzucają warunki biznesowe w Polsce.

Zwiększająca się konkurencja, dostępność różnorodnych produktów czy niskie ceny tzw. „podróbek” to nie jedyne wyzwania, którym musi stawić czoła polski przedsiębiorca. Zbigniew Szymański opowie o tym, w jaki sposób sobie nimi radzić.

 

Paweł Jarząbek: Biznes i pieniądze, jak zacieśnić tę relację dzięki wiedzy o mózgu.

Przedsiębiorcy posiadają już coraz większą wiedzę na temat oszczędzania i inwestowania pieniędzy, by te pracowały dla nas, w myśl zasady: „pieniądzom trzeba rozkazywać, a nie im służyć”. Kiedy zdecydować się na odpowiednie kroki, by zacząć świadomie i mądrze im „rozkazywać”? I co ma z tym wspólnego nauka o mózgu? O tym, opierając się na licznych przykładach opowie Paweł Jarząbek.

 

Peter Stutz:  Neuroprzywództwo, czyli jak zarządzać i rozmawiać z pracownikami, by zwiększyć efektywność całego przedsiębiorstwa.

W jakim zakresie Polska może się porównać do Szwajcarii? Kilka lat temu do Polski został wprowadzona nowa metoda zarządzania ludźmi, która zbiera już swoje pierwsze plony w postaci zysków dla przedsiębiorstwa. Na czym polega neurozarządzanie i czemu sprawdza się z powodzeniem w Polsce opowie Peter Stutz.

Wstęp: bezpłatny, po wcześniejszym zapisaniu się (600015282 lub m.lewandowska@structogram.pl)